Навчально-методична рада (НМР) є постійно діючим колегіальним дорадчим органом щодо координації діяльності усіх підрозділів університету, який визначає головні напрями навчально-методичної роботи з питань підвищення ефективності та якості вищої освіти і удосконалення навчально-виховного процесу з проблем вищої школи, наукових основ організації та керівництва навчально-виховним процесом, сучасних технологій, форм і методів навчання, удосконалення педагогічної майстерності науково-педагогічних працівників університету.
Завдання навчально-методичної ради:
- визначення основних напрямів науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в університеті, удосконалення змісту вищої освіти з урахуванням тенденцій розвитку національної системи освіти, узагальнення та впровадження прогресивних освітніх технологій;
- науково-методичний супровід впровадження кредитно-трансферної системи організації навчального процесу;
- науково-методичний супровід щодо впровадження нових галузевих стандартів вищої освіти для всіх напрямів підготовки, освітніх та освітньо-кваліфікаційних рівнів ліцензованих в університеті;
- науково-методичний супровід виконання інструктивних та нормативних документів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України стосовно методичного забезпечення навчально-виховного процесу та гарантування якості вищої освіти;
- розробка методик впровадження передових освітніх та нових інформаційних технологій.
- аналіз нормативно-правових документів університету щодо навчально-виховного процесу та розробка пропозицій по їх удосконаленню;
- експертиза навчальних планів усіх напрямів підготовки та освітньо-кваліфікаційних рівнів на відповідність галузевим стандартам та розробка рекомендацій стосовно їх вдосконалення;
- аналіз нових педагогічних технологій і методів навчання молоді та розробка методик щодо їх впровадження;
- узагальнення та розповсюдження досвіду організації навчально-методичної роботи факультетів, кафедр та провідних вітчизняних і зарубіжних вищих навчальних закладів;
- розробка рекомендацій щодо вдосконалення організації методики самостійної та індивідуальної роботи студентів;
- розробка уніфікованих вимог до складання методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
- розробка пропозицій до планів та програм підвищення кваліфікації та перепідготовки викладачів з метою підвищення ефективності навчального процесу.